Debrecen 2007

11th Short-Course Swimming European Championships

133. CE bazin scurt - Debrecen 2007 (13 -16 decembrie) 068

As avea atatea de spus, dar am sa incerc sa fiu scurt pentru ca timpul ma preseaza.Dupa cum stiti weekendul 14-16 decembrie 2007 am fost la Debrecen, sa privesc Campionatele Europene de inot in bazin scurt si nu sa particip cum credeau unii. Eu nu-s in stare sa bat nici un copil de 10 ani, da sa inot la europene.

133. CE bazin scurt - Debrecen 2007 (13 -16 decembrie) 288Joi la amiaza am plecat la Oradea, am dormit la Familia Bogdan in Cihei (langa Baile Felix), in seara aceea a jucat Romania cu Franta in sferturile de finala a campionatelor mndiale de handbal. Eu incercam sa dorm ca sa pot sa ma trezesc dimineata sa prind calificarile de vineri, si meciul numa nu se termina ca intrau in prelungiri. Finalmente se termina, Romania se califica in semifinale si eu imi vad de somn. Suna casul la 6:30, il opresc si ma ridic din pat la ora 09:00. In acel moment nu ne-am mai grabit ca oricum nu mai prindeam calificarile.

133. CE bazin scurt - Debrecen 2007 (13 -16 decembrie) 019Ajungem undeva pe la 11:30 in Debrecen, mergem direct la bazin, cu ajutorul hartii binenteles, achizitionez biletele (trebuie sa recunosc ca ma asteptam sa nu mai fie bilete). Cand m-am vazut cu biletul in mana am suspinat usurat insa prieteniii nostrii erau necajiti ca inca nu am cazare. Ei trebuiam sa-mi gaseasca pentru ca stiau maghiara, nu ca mine pui de ungur si nu inteleg nimic. Intreaba in stanga si in dreapta. Ne sfatuieste cineva sa o luam pe un drum si sa ne uitam dupa pensiuni. Nu mergem nici un minut cu masina si zaresc o pensiune rosie. Asta e!!!!!!- am zis eu. Intram. Ii aud cum vorbesc, imi mai traduc si mie ceva. Vizitez camera, imi place.

-Meny becherul? (cat costa)
-7000 Ft

Si am ramas acolo. 2 milioane pe doua nopti o camera cu doua paturi. Ii convenea de minune ocatia, la 10 minute pe jos de bazin si tot atatea de centru.

133. CE bazin scurt - Debrecen 2007 (13 -16 decembrie) 003Fac un dus si m-am dus spre centru, vizitez piata mare, catedrala, teatrul si aleile pietonale. Intru si intr-un punct de informare turistica. Acolo mi-au dat mai multe date si o mini harta mult mai practica decat a mea. Am intrebat si unde pot sa inot inafara de bazinul unde sunt europenele. Am aflat si asta.

133. CE bazin scurt - Debrecen 2007 (13 -16 decembrie) 251Pe la 15:30 ajung si eu la bazin, fara aparat foto pentru ca citisem anunturile ca e interzis inuntru,urmaresc competitia. Foarte fascinat de ce se intampla, de cum se inoata si de atmosfera. Si un pic fericit ca vedeam ca toata lumea facea poze.

Dupa bazin am luat masa la un restaurant cu specific irlandez, un pic cam scump, dar nu mai puteam de foame si era in drum. Mancarea excelenta, daca va aduceti aminte filmele despre bucatari cand fac mancaruri de te ridica in al noulea cer, exact asa m-am simtit cand am mancat la acest restaurat. Minunat, Fabulos, Delicios.

133. CE bazin scurt - Debrecen 2007 (13 -16 decembrie) 023Seara am iesit iar in centru si am dat peste un internet cafe, am intrat am vazut ca se pot pune poze pe calculator si am zabovit un pic pe acolo.

Am ajuns tarziu in camera, rupt de oboseala si racit, m-am culcat in ideea ca la ora 08:00 am sa fiu la bazin pentru ca calificarile incepeau la 09:00

133. CE bazin scurt - Debrecen 2007 (13 -16 decembrie) 016M-am trezit pe la 08:00 iar la 08:50 am fost la bazin. Am facut poze insfarsit, am ras un pic de cativa tineri maghiari foarte veseli. Poze si iar poze. Dupa calificari am vizitat un parc mare ce cuprindea un parc sportiv, o gradina botanica si una zoologica, un parc de joaca pentru copii si un complex de tratament cu bai termale. Tot acolo am gasit si bazinul recomandat de cei de la informatii turstice. Ma asteptam la ceva modern. Dar amfost dezamagit. Am gasit o cladire veche, renovata doar cat sa prinda aviziul sanitar cu un bazin cu 4 culoare, cu lungimea de 38 133. CE bazin scurt - Debrecen 2007 (13 -16 decembrie) 070de metrii si adancimea de 1,6 metrii. Noroc ca apa a fost calda (pe la 25-26 grade). Am tras cateva lungimi, am fugit repede pana la pensiune sa-mi schimb bateriile la aparat si am revenit la bazin. Am ajuns cu o ora mai repde de incepere si deja era formata o coada la intrare. Cu mult noroc am reusit sa gasesc un loc in randul 4 de scaune. Iar am facut multe poze, dar nu stiam de ce nu imi ies bine. Aparatul l-am imprumutat de la un prieten pt ca era mai bun si nu stiam toate functionalitatile lui, pana m-am prins am facut poze rele. Dar si cand am inceput sa ma pricep, am facut poze de poze.

Dupa o astfel de dupamiaza am mers la net din nou, am discutat pe mess cu tata conditiile de intalnire pe spatiul maghiar am pus poze pe net si m-am tirat inapoi la somn.

133. CE bazin scurt - Debrecen 2007 (13 -16 decembrie) 177 Duminica dimineata, tot asa pe la 08:30 am fost la bazin, poze de poze, la amiaza am vizitat piata Universitatii, Universitatea si campusul universitar. Am ajuns si in Media Markt si am cautat o anumita cladire MODEM, pe are nu am gasito. M-am intalnit cu parintii, le-am lasat bagajele, le-am facut instructiunea cu privire la strazi si locurile de vizitat si am mer inapoi la bazin. Ultimele finale au fost extraordinare, am interactionat cu singurul ungur care stia engleza pe acolo, un inotator masters din Debrecen si am facut multe poze.

133. CE bazin scurt - Debrecen 2007 (13 -16 decembrie) 215Am iesit, am urcat in masina si m-am trezit acasa.
Binenteles ca excursia a fost penetrata de multe momente picante si haioase, dar amincercat sa scriu in mare, si asa e mult. Pe cine il intereseaza oricum ii povestesc in particular.

Am facut mai multe poze, aproximativ vreo 300, si niste filmulete, doar ca nu am reusit sa pun decat unul pe youtube, ca celalalte nu ma lasa sea le pun, se futu netu.

1 thought on “Debrecen 2007

• hihi 🙂 ce tare ca te tot plimbi 🙂 am vazut toate pozele din album 🙂 am citit blogul ..SUNT FAN :)))